listopada 10, 2016

Świąteczne Link Party - podzielmy się kreatywnością!




Witajcie! ;) Kolejny już raz mam okazję organizować świąteczne Link Party, czyli taką blogową imprezkę dla wszystkich kreatywnych i pomysłowych blogerek :) (lub blogerów!:))
Może wcześnie, ale chciałabym, żeby na początku grudnia zebrało się tu już trochę fajnych pomysłów do wykorzystania na święta :) No to teraz do konkretów:

Zanim zamieścisz link, przeczytaj:
każda z Was posiadająca swojego bloga i chcąca pochwalić się ciekawymi pomysłami, dodaje link do swojego konkretnego posta. Linki będą pojawiać się poniżej, dzięki temu inni będą mogli odwiedzić Waszą stronę :)
Jedyne o czym musicie pamiętać to:
- podaj link do swoich własnych prac (żadnych linków do sklepów itp), do konkretnego posta (nie do całego bloga),
- na dole swojego posta biorącego udział w party dodaj baner z łączem do naszej imprezy (lub dobrze widoczny link), żeby odwiedzający Twoją stronę mogli do nas dołączyć (guzik z kodem poniżej),
- tematyka postów powinna być związana ze świętami (dekoracje, DIY, potrawy itp.),
- nie ma limitu postów na osobę, dodaj ile chcesz,
- odwiedzaj innych, zostawiaj komentarze, baw się dobrze! :)
-  osoby biorące udział w party mogą dodać mnie do obserwowanych (będzie mi bardzo miło;), ale nie jest to obowiązkowe. 
 
Link Party zaczyna się w sobotę 12.11.16r. i potrwa do 03.12.16r. Wtedy rozpocznie się głosowanie na najlepsze linki, które potrwa do 10.12.16r. Dla zwycięzcy upominek na święta, o którym więcej dowiecie się w momencie rozpoczęcia głosowania :)
 

Dla nowych imprezowiczek sposób dodania linka:
kliknij na "add your link" (niebieski guzik pod moim imieniem na dole posta:) a następnie wypełnij trzy pola:
  • url (skopiuj i wklej adres konkretnego posta)
  • name (nazwa posta, czyli jakiś tytuł po prostu, coś co podsumuje tematykę Twojego posta, nie wpisuj tu nazwy swojego bloga)
  • email (wiadomo) :)
Kliknij "next step"
Później będzie następny krok czyli wybór zdjęcia, które ma reprezentować post. Na koniec submit i to wszystko (link ze zdjęciem pojawi się dopiero po chwili) :)








Pozdrawiam serdecznie:)



44 komentarze:

  1. Super pomysł. Może znajdę tu coś inspirującego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno :) zapraszam serdecznie do udziału ;))

      Usuń
    2. Ja już dołączyłam z moim wiankiem. Będą jeszcze inne świątecznie prace, więc jeszcze coś wstawię zapewne:)
      Pozdrawiam ciepło. Link zostawiam z prawej strony mojego bloga.

      Usuń
    3. Jak najbardziej zapraszam z kolejnymi pomysłami :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Super, z przyjemnością wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie, będę sukcesywnie dodawać wpisy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wezmę udział, ale jeszcze nic świątecznego nie zrobiłam - może to dobra okazja żeby się wziąć za dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą być zeszłoroczne!:) bylebyśmy miały fajne, ciekawe, inspirujące pomysły na święta :))

      Usuń
  5. Dziekuje.za.zaproszenie,ale.dopiero.bede.tworzyc,pozdrawia.serdecznie.i.dziekuje.za.odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogą być pomysły ubiegłoroczne :) zbieram wszystko co świąteczne ;))

      Usuń
  6. bardzo fajny pomysł, jak zrobię coś świątecznego to chętnie dołączę, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tu wrócę z mini kursikiem na kartkę - niech będzie coś co może się przydać :)) i chętnie się "poinspiruję"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! :)) czekam na kurs i może coś jeszcze fajnego się znajdzie? :) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. może i ja coś niecoś wymyślę :) szykuję się z bombkami i gwiazdkami, będą akurat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! jak najbardziej zapraszam :)

      Usuń
  9. ja na razie nie robiłam jeszcze ozdób świątecznych - ale skoro można, to dodam coś w poprzednich lat :)
    Lubię Twoje Link Party - zawsze można podejrzeć dużo fajnych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) i jak najbardziej dodawaj ;) nawet kilka :)

      Usuń
  10. Z przyjemnością przyszłam się podzielić nie moim pomysłem a raczej podpowiedzią czy przypomnieniem, w jaki sposób możemy pięknie opakować czekoladę. Świetną imprezkę Kasiu zorganizowałaś :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) również pozdrawiam!

      Usuń
  11. Dziękuję za zaproszenie, chętnie skorzystam, dopiero jednak zaczęłam przyazdabiać domek, także odezwę się jak ogarnę mój chaos... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodaje jeszcze jeden pomysł do mojego bloga z tutorialem na świąteczne stroiki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za zaproszenie skorzystałam, jak widać powyżej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana mikołajki nie są moją własnością, ale dziękuję za obserwowanie mojego bloga DIY Handmadei dodaję Cię na pasek boczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł. Dodałam linka i w moim poście zamieściłam na końcu Twojego. Obserwuję bloga i w google+:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się , że trafiłam do Ciebie, bo dzielę się pomysłami na wykonanie choinek i ozdobami z muszelek.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za udział :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  17. bardzo dziękuję za zaproszenie jest mi niezmiernie miło :) Mam nadzieję że wszystko dobrze zrobiłam Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja dołączam do zabawy i wrzucam kilka moich świątecznych prac.
    A teraz lecę oglądać i podglądać :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! :) dzięki za udział i miłego oglądania :)

      Usuń
  19. Dołączyłam z kilkoma zeszłorocznymi propozycjami, skoro takie też mogą być :)
    W tym roku póki co pustka w głowie... ale tyle tu inspiracji, że na pewno mnie coś "oświeci" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepiękne te propozycje :D cudeńka po prostu :)))

      Usuń
  20. Zapraszam do siebie: http://przedewszystkimkobietaohmylife.blogspot.com/2016/12/nasze-kreatywne-swieta-podzielmy-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały pomysł - dołączyłam ze swoimi wpisami i z przyjemnością przeczytałam wpisy innych. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł, chętnie się dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zestaw pomysłów wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger