sierpnia 03, 2013

Pomysły na Zaczarowany Dom czyli mnóstwo DIY



Zgodnie z zapowiedzią pierwszy post z serii Zaczarowany Dom - generalnie wszystko co ma związek z wystrojem wnętrz, a przede wszystkim coś co można zrobić własnoręcznie :)) 
Żeby nie był zbyt chaotycznie, próbowałam podzielić wybrane pomysły na kategorie, ale co mi z tego wyszło... :P Absolutnie wszystkie z nich z chęcią wcieliłabym w życie, tyle, że musiałabym chyba mieszkać w co najmniej dwa razy większym domu, a, że się nie zanosi, to niestety ograniczę się do zrobienia tylko kilku. Trzymam kciuki, że reszta może się jednak komuś przyda :))
I jeszcze jedno, jeśli myślicie, że poprzedni post był długi, to ten pobije rekordy :P przygotujcie sobie prowiant, coś do picia i można zacząć przeglądać ;)
Wszystkie zdjęcia znalazłam w internecie, tam gdzie zdjęcia prowadziły do konkretnych stron i opisów, podaję linki.
Pierwsza ogóóólna kategoria to meble.
Genialny pomysł z malowanym na ścianie stolikiem, do którego przywieszono półkę. Super efekt :)


Piękne duże donice z drewna. Pod zdjęciem link do instrukcji.

źródło i instrukcja

Fajny pomysł na półkę, nie zajmuje dużo miejsca, a pomieści całkiem sporo. Można ją pomalować w kolorze ściany dzięki czemu stanie się "niewidoczna" ;)


Można to zrobić też tak:


Bardzo ładny stół, prosty do zrobienia




Przechowalnia na wszelakie farby, lakiery itp. Stolik jest na zawiasach i podnosi się do góry zamykając schowek. W przestrzeni pomiędzy nogami stołu można zamontować jakiś obraz albo lustro, dzięki temu po podniesieniu i zamknięciu szafki mamy zwykłą ozdobę ściany :)


Wygodna półeczka/nakładka :)


Od dłuższego czasu przymierzam się do urządzenia sobie takiej biblioteczki dookoła biurka. Ten układ poniżej wygląda, moim zdaniem, fantastycznie. I ta sowa! (już mam swoją upragnioną biblioteczkę z sową - tutaj :D)


Druga (obszerniejsza) kategoria - szeroko rozumiane oświetlenie, wszystkie do zrobienia własnoręcznie.


Kolejny sposób na wykorzystanie papierowych lamp.



Świecące chmurki :D suuuuper! I bardzo łatwe do zrobienia.

źródło

Domowej roboty lampa naftowa. Na pewno wypróbuję :) (Edit: wypróbowane! efekty tutaj:)


A tutaj takie lampy w innej aranżacji. Cudeńko :D


Piękna dekoracja do pokoju małej dziewczynki.


Słoiki wyklejone od wewnątrz chustkami, do tego ledowe świeczki i mamy ładne oświetlenie tarasu.


Lampa zrobiona z woskowanego papieru wyciętego w kółka.


Po prostu fajny pomysł na ozdobienie ogrodu np. na przyjęcie.


Ładne świeczniki - potrzeba tylko gumek o różnych szerokościach i farby w spreju w wybranym kolorze.


Kolejna fajna rzecz do samodzielnego wykonania.


Żyrandol z niemalowanych bombek, przepiękny :)


To zrobię na pewno, klosz (z ikei) pomalowany na biało, w środku wyklejony złotem, do tego przywieszone bombki. Moja lampa pewnie będzie czerwona, mam już prawie wszystko tylko bombek brak :/  (tutorial złocenia lampy opisałam tutaj :) niestety, bez bombek;)



 Następnie mamy szycie
Potworki-pojemniki na kredki :D pocieszne bardzo ;)


Kot- podkładka pod nadgarstki, w sumie mi też by się przydała.


Poduszeczka na igły.


No i na koniec taka śmieszna maskotka, roztrzaśnięty kot :P pod zdjęciem link.

źródło

Fajna prosta poduszka, w sumie nawet bez szycia, można sobie poradzić z Mod Podge.


Teraz kategoria rośliny.
Takie 'akwarium' kiedyś już miałam, chętnie powtórzę eksperyment :)
(moje akwaria w wazonach znajdziecie tutaj i tutaj)


Liście hosty, mam w ogródku, wypróbuję :)


Piękne kompozycje ze storczyków.



Marzy mi się takie okno :) ehh...


 W poprzednim poście pokazywałam doniczki z twarzami i roślinami w roli fryzur, tutaj coś podobnego, jakoś bardziej mi się podoba :)


Teraz pora na wszelkiego rodzaju drobne dekoracje.
Kule styropianowe obite pinezkami, później pomalowane farbą w spreju.


Piękna aranżacja zdjęć :)


Muszla jako wazon. To już robiłam;)


 Sztuczny kwiat pod wodą, piękna dekoracja stołu :)


Ramki bez tylnej tektury.


Śliczne papierowe domki. Link w podpisie.

źródło

Sposób na zużycie przepalonych żarówek :) super.

 


Poniżej trzy ciekawe przykłady decoupage.




Papierowe (mogą też być sztuczne) kwiaty przyklejone do szklanego/plastikowego pojemnika. Fajny efekt.



Stare cegły pomalowane złotą farbą w spreju.


"Ściana" z balonów :)


Lustro z plastikowych łyżeczek.


Magiczna butelka :D 

źródło

Zrób sobie własnego ducha :D Użyto krochmalu, a kiedy materiał zesztywniał wyciągnięto podpórki.



Mam zamiar owinąć tak doniczkę albo lampę, jeszcze myślę :P



No i na koniec cała reszta, czyli kilka DIY :)
 Instrukcja jak zrobić takie fajne pudełeczka :)


Ciekawe użycie wybielacza :)


Fajne zakładki :P



Taki schowek zrobię na pewno, trzeba gdzieś paskudny rooter schować :P
(Edit: na rooter znalazłam trochę inny sposób - tutaj)

źródło

Kamyczki przyklejone do filcu, fajne podkładki.


Długo modne były ubrania, a nawet włosy ombre (cieniowane). Poniżej instrukcja jak zrobić taką ścianę, pięknie :D

źródło


Macie mnóstwo żółtych monet? No to proszę - wazon i stół :P



No! To tyle, nie męczę już więcej :P Jeśli coś Wam się spodobało, to proszę, dajcie znać ;)


P.S.
Serdecznie zapraszam na mojego świeżutkiego Instagrama :) oprócz zapowiedzi postów będzie dużo zdjęć ''zza kulis'' ;P






Pozdrawiam,


22 komentarze:

  1. Witam ,
    wszystkie pomysły są bardzo bardzo piękne ,
    mnie szczególnie podoba się stolik na ścianie ,urzekły mnie storczyki i świetlne pomysły ,niketóre tak proste w wykonaniu a tak piękne ...
    bardzo lubię dekoracje i ozdoby w domu chociaż największą moją miłością jest zbieranie Aniołów :-)
    pozdrawiam i uśmiech ozstawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny konik morski i storczyki z paprociami, ale podobały mi sie też lampy, choć wiem że nie skorzystam, aha i kotek maskotka jest już mój:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowość ludzka nie zna granic, świetne projekty.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnóstwo wspaniałych pomysłów, często nawet dość prostych. Co do okna mam podobne marzenie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest dowód na to jak niewiele trzeba, aby stworzyć świetne dekoracje. Trzeba o tym pomyśleć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najbardziej podoba się namalowany stolik! Nigdy bym na to nie wpadła!

      Usuń
    2. prawda? :) koszt prawie zerowy a jaki efekt!

      Usuń
  6. Myślę, że sama z niektórych pomysłów skorzystam :-)
    Uwielbiam takie fototapety- http://produkcjafototapet.pl/ i pomysły na ich zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentowane przez Ciebie pomysły są po prostu genialne! Co jeden to lepszy :)A o takiej półce/regale (u Ciebie akurat w kolorze miętowym) myślałam już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie! :)) Cieszę się, że się podoba ;)

      Usuń
  8. Witam, Proszę o wypełnienie krótkiej ankiety na temat dekoracji do domu ;)
    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfIG-JvBhjkUyFRj-gwCaE453uW4_FF9C1zqnhzaJrLctTLiw/viewform

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysły, szczególnie spodobały mi się lampki w ogrodzie i ta ,,oszukana" toaletka, nie wiem jeszcze tylko gdzie ją wcisnąć u siebie w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno gdzieś się zmieści ;)) A jeśli tak, to chętnie zobaczyłabym efekt końcowy :)

      Usuń
  10. Ale pomysły, jest tyle pięknych dodatków i możliwości, sama nie wiem w co iść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co się tylko spodoba ;) albo wszystko po kolei :P Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Jestem zauroczona pomysłowością, wykonaniem, smakiem, gustem autorki i wyliczać bym mogła jeszcze dużoooooo. Nie wiem na co się zdecydować bo wszystko jest świetne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo interesujący blog, pełen ciekawych pomysłów i inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne pomysły! Najbardziej podobają się pomysły na oświetlenie, są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Doskonałe pomysły! Kilka naprawdę wpadło mi w oko. Może wykorzystam u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł z monetami oryginalny! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Liście w białym szkle wyglądają cudownie, niby taki banał, a efekt jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger